lunes, 14 de enero de 2013

OPORRAK




Erregeak noso esku zabalak izan dira aurten. Gauza
hauek ekarri dizkidate:
Grit markako patinetea, bi fosforito eta kola bat, bazen behin
bihotza mahijolasa eta mini long bohard bat. Olentzero berriz
gauza hauek ekerri dizkit:
PS Vitarako Assassin`S cread III liberation jokoa, croccs
pare bat eta azkenik ortzetako zapiloa Oral-B.
Gabonak lagunekin oso ondo pasa ditut. Egun batean lo egitera
joan nintzen nire lagunaren etxera eta beste egun batean
beste lagunekin izotzean patinatzera joan ginen. Egundoko
moratoiak ditut, akuarios tapoi baten tamainakoak.

Opor auetan bero samar egin du. Ez du egin elura eta gutxietan
euria egin du. Nik elurra egitea nahiago nuke, horrela
elurretako panpinak egin ditzaket.

Baina opor auetatik gustatu zaidana ohean beste bueltatxo bat
emateko aukera izan da. Gaur nigatik hamarrak arte egongo
nintzake ohean, baino klaseak daude.

Ni oso urduri jarri nintzen kanpaiak entzutean. Hamabi
kampaiak besterik ez falta zirelako urtea bukatzeko eta beste
berri bat hasteko. Kanpaiak entzun ondoren segituan jendea
etxetik atera eta zuziriak botatzera jarri zen. Ikaragarriak
izan ziren!!!


URTE BERRI ON!!! 2013

No hay comentarios:

Publicar un comentario